Последователи

четвъртък, 25 юни 2015 г.

Морско съкровище

Привет , талантливки :)

В последно време не бях много активна тук.
Вниманието ми беше фокусирано изцяло върху подготовката на големият ми син във връзка с предстоящото кандидатстване след 7 клас  , но днес когато излязоха резултатите от класирането вече мога да си отдъхна и със задоволство да кажа, че положеният труд през последните години не е бил напразен - приети сме по първо желание в Природо -математическа гимназия :)

След това малко отклонение, е време да Ви покажа един плик , който е и "виновника" за днешният пост.Използвала съм мидичка, взета от плажа миналото лято, ето защо мисля  да включа  плика в предизвикателството на Картичкофуриите :) 
Ето го и него : 


Това е за сега от мен !
До нови срещи :)


Предизвикателства :

Няма коментари:

Публикуване на коментар