Последователи

сряда, 15 януари 2014 г.

Embellishments

Привет от мен !
Днес искам да Ви покажа първата картичка, която направих тази година.Поводът за изработката й беше новото предизвикателство на Пени .
Темата ни е супер лесна " Декорации " и се надявам да много от вас да намерят време и да участват :)

Нашият спонсор  този път е Lacy Sunshine Stamps .Имат наистина интересни дигита :)

Ето и  вдъхновението , което подготвих за Вас :


Исках първата картичка, направена от мен за тази година да отиде при някоя лъчезарна и отзивчива дама .Играта на Роси дойде тъкмо на време.
Не се познаваме с нея лично, но винаги когато ми се е налагало да попитам за нещо е била много мила :))))
Не съм сигурна колко точно от задължителните  декорации, които беше изброила присъстват тук , но със сигурност за доста  :D
Ако се чудите къде са перцата, ще кажа, че не съм ги забравила :) От вътрешната страна има още малко цветенца както и пухчета, но честно да си призная ме домързя да снимам .
Картичката отпътува вчера и вероятно днес или утре ще е при притежателката си .Надявам се да й хареса :)


Предизвикателства :

http://goldie-goldieshandmade.blogspot.com/2013/12/blog-post_2681.html

http://tokbobok.blogspot.com/2014/01/tbc-8-colour-combo.html

http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/01/cmc-38-anything-goes.html

3 коментара:

  1. Много е сладурска в страхотни цветове!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива,а на живо още повече!Цветове любими,прекрасно оцветена,а тази панделка е много готино надиплена! <3
    Благодаря,че уважи празника ми,Ван !

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е. Много добре се е получила.

    ОтговорИзтриване